czwartek, 23 lipca 2015

Nowości! #22

Cześć jeszcze raz!
Jestem porażona ilością wyświetleń - tylko dzisiaj jest juz 54, a wszystkie wyświetlenia liczą już ponad 1200! Jesteście niesamowici, dziękuję!

Zmieniłam wygląd bloga - pozbyłam się tej przytłaczającej czerni, zaś banner został juz naprawiony - przy większej ilości czasu i chęci być może zmienię na jeszcze lepszy!

Wiele postów zostało uszkodzonych - obrazki sie nie wyświetlają, poniewaz zostały usunięte.
W większości zostało to naprawione, jednak nie wszystkie zdjęcia miałam zachowane - zacznie się teraz grzebanie za starociami :x

Mam nadzieję że podobaja Wam się te zmiany!

No to teraz konkrety - trochę staroci, troche nowości~

Zaczynamy od mojej ulubienicy, niewzorowanej Alice z Madness Returns! 


Następnie, konkursowy króliczek :C


Staary Lelouch~


Ostatnie bazgroły~

Owockiii!


Konkursowe logo. Nie wygrało, ale i tak mi sie podoba!




Jeszcze raz Wam wszystkim dziękuję!

I oby do jak najszybszego zobaczenia!

2 komentarze:

Fajnie że komentujesz, pamiętaj - śmiało możesz pisac co chcesz, co myślisz i co czujesz!