niedziela, 4 września 2016

Weekendowy Update - Wrzesień 1/4

Siemaneczko!
Chwile mnie nie było, ale spokojnie - żyję, rysuję, ale jak zapewne wiecie (lub też i nie wiecie) rysunki zajmują trochę czasu, aby dokończyć chociażby jeden.
Dlatego postanowiłam robić takie cotygodniowe update'y abyście wiedzieli, co u mnie gra, a ze względu na to że wrzesień idzie wraz ze szkołą, być może będę tu też dodawać rysunki ze szkoły.

Aktualnie mam rozpoczęte dwie prace, plus zabieram się za książkowe wyzwanie, więc niebawem możecie się spodziewać postu związanego z bohaterem książki.
A oto nad czym aktualnie pracuję:

Just a Cleo here - odtwarzacz mi się zaciął przy oglądaniu teledysku, to strzeliłam jej screena i tak sobie ćwiczę na niej cieniowanie skóry. Można się dopatrzeć, że ma naprawdę dużo makijażu.
Jest już w połowie skończona, więc prawdopodobnie niebawem zobaczycie efekt końcowy!


I mój przekochany Andrew Scott - który siedzi mi na sztaludze od pewnego czasu - falbany sukni ślubnej to będzie piekło, ale jak to mówią, yuolololo kochanie.


Więc to na razie tyle!
Dziękuję za tyle wyświetleń i wciąż przybywających obserwatorów - ciesze się że mogę z kimś dzielić się moimi pracami!

I pamiętajcie - sekcja komentarzy nie gryzie, i możecie pisać co wam się podoba - konstruktywna krytyka jest tu mile widziana!

Do następnego!
Heya!~

3 komentarze:

Fajnie że komentujesz, pamiętaj - śmiało możesz pisac co chcesz, co myślisz i co czujesz!