niedziela, 6 listopada 2016

Weekendowy update: Listopad 1/3

Heya!
Jest niedziela, a ja wracam do Was z weekendowymi update'ami, i to po dosyć długiej przerwie, jednak mam nadzieję że zostanie mi wybaczone! ^^'

Przy okazji, chciałabym podziękować za te okrągłe 3k wyświetleń!
---------->

Dziękuję, jesteście niesamowici! 

Dobra, a u mnie jakoś żadnych pościgów i wybuchów.
Ostatnio zrobiłam pracę A2, ale ze względu na moje rozczarowanie tą pracą nawet nie zrobiłam zdjęcia i wysłałam ją na konkurs, niech się dzieje wola nieba.


Kotek dla zwyciężczyni konkursu - w tym tygodniu prawdopodobnie zostanie wysłany wraz z książką!
Ale spokojnie, też będziecie mieli szansę coś wygrać...
Ale chwila!
Ja nic nie mówiłam, nic jeszcze nie wiecie ^^


I taki doodle, bo właściwie dużo nad tym nie siedziałam. Mimo jednak podoba mi się ta praca, i ogółem zdjęcie, bo to na nim się wzorowałam, więc prawdopodobnie dokończę tą panią ^^

No, to jest ta pani.
Co jak co, ale nieważne ile będę rysować te róże, one i tak wyjdą jak kapusty.

Cóż, ode mnie to tyle na razie!
Trzymajcie za mnie kciuki, jutro mam dentystę, i mimo wszystko chciałabym przeżyć tą wizytę.
Do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Fajnie że komentujesz, pamiętaj - śmiało możesz pisac co chcesz, co myślisz i co czujesz!