czwartek, 4 lipca 2013

Radioactive. #16.

Witajcie z powrotem!
.
Mam w zanadrzu kilka rysunków, jednak nie chciałam je wypuszczać przed zakończeniem właśnie tego - przypominam, iż  jest to w 100% wytwór mojej wyobraźni i nie miałam żadnego pierwowzoru. 
Tytuł wziął się od piosenki Imagine Dragons, która z moim rysunkiem nie ma kompletnie nic wspólnego~
Zeszło mi trochę, rysunek jeszcze świerzy, i zastanawiam się...
Czy go nie pokolorować?
Co o tym myślicie?
Będę wdzięczna za każde rady, są dla mnie one bardzo pomocne~

A macie, rozpikselowane.
Nie zlicze godzin nad tym rysunkiem, i nawet tego nie chcę robić bo nie moge na niego patrzeć.
I tak jestem dość zadowolona, lecz jednocześnie rozczarowana...
No, ale ocena tego rysunku należy do Was~
Do następnego~

3 komentarze:

  1. Ja osobiście nie potrafiłabym tak ścieniować cały rysunek jednym długopisem, więc szacunek xD Jako ekspert xD widzę też kilka błędów ale przymknę na nie oko bo Ty się przecież cały czas kształcisz xD
    A tak na poważnie rysunek jest świetny ! ~ :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie pomysł bardzo fajny, tylko z wykonaniem gorzej... Ale to tylko moje zdanie, nie przejmój się moimi uwagami xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny ;)
    Co do poprzedniczki, pisze się ,,nie przejmuj".

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że komentujesz, pamiętaj - śmiało możesz pisac co chcesz, co myślisz i co czujesz!