wtorek, 26 lipca 2016

Książkowe zlecenie nr 3

Heya!~


Coś ostatnio za dużo tych zleceń.
No ale - myślę że niebawem będzie coś innego, mały przegląd aktualnych szkiców, ewentualnie TOP 10 moich rysunkowych failów :')


Po raz kolejny wykonałam zlecenie dla Girl from Stars dla jej książkowego bloga.
Znowu zakochańce, trochę bardziej współcześni. 

Recenzja książki : KLIK



Jakość jest smutna, na żywo to wygląda fajniej, ale aktualnie nie ma dobrego światła do zdjęcia. Trochę załuję że nie zeskanowałam wersji długopisem, było by fajniej.
Cóż, nie mam bladego pojęcia kim oni są, dostałam zlecenie na blondaska buntownika i rudą dziołchę, no to jest.
Nienawidze kolorować czarnych ubrań, po prostu...  nienawidzę.
Chłopak ma uniesiona głowę, dlatego taki dziwny owal twarzy >:D

Kredki: LYRA & Faber-Castell
Długopis: TOMA gwiazdkowy żółty (manual)
Papier 90 gramatura.

Nie lubię kolorować kredkami, i chyba nigdy nie polubię >:D

To chyba tyle ode mnie, do następnego!



6 komentarzy:

  1. Powiem ci tylko tyle ćwiczyć ćwiczyć ćwiczyć a wyjdziesz na swoje.Pozdrawiam. kiroku-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;3 Wciąż jeszcze ćwiczę rysowanie z wyobraźni, i proporcje, dobrze że wychodzi chociaż odrobinkę lepiej niż kiedyś :'D

      Usuń
  2. Niezłe. A ty za darmo rysujesz, tak z pasji.
    Bo ja właściwe też mam dobry pomysł dla ciebie. A co do twoich rysunków są świetne. Szczerze mówiąc zgadzam się, z tobą co do kredek, też ich nie lubię. Zmieniając temat zapraszam do mnie. Też jest tam dużo obrazków, ale już nie koniecznie moich :D
    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/2016/07/ultimate-origins.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a na bloga na pewno będę wpadać, komiksy to fajne źródło inspiracji :D

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się ten rysunek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! Mam nadzieję że kolejne projekty także się spodobają ^^

      Usuń

Fajnie że komentujesz, pamiętaj - śmiało możesz pisac co chcesz, co myślisz i co czujesz!