piątek, 5 sierpnia 2016

Książkowe zlecenie nr 4

Heya!
Tu znowu ja, z kolejną porcją szybkich rysunków na zamówienie - ściśle związane z książkami!
Tym razem przygotowałam portret biegacza - Kiliana Jorneta.
Na podstawie biografii zrecenzowanej przez Girl from the Stars! >KLIK<


/Ołówki Koh-i-noor Hardmuth Toison D'or <3/
Cóż, trochę krzywy, ale hej, będę szczera, nie przykładałam się do tego tak... bardzo...
Poza tym zastosowałam technikę "Patrz Na Laptop I Udawaj Że Tak Ma Być"
Poniżej dla porównania zdjęcie, którym się inspirowałam:



No i cóż, to by było na tyle! 
Następny post będzie zapewne postem z Undertale, więc wyczekujcie wieści i do następnego!
Heya!~

2 komentarze:

  1. Nie jest źle, choć mogło być lepiej :D
    Zartuję :D

    Kopnął Cię ogromny zaszczyt i zostałaś nominowana do LBA :D Szczegóły znajdziesz tutaj:
    http://kochajacaksiazki.blogspot.com/2016/08/5-lba.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dang it! To jest blog z rysunkami a nie o książkach! XD Czy ty wiesz co będę musiała zrobić?
      BĘDĘ MUSIAŁA DODAĆ DO POSTA LGB JAKIŚ RYSUNEK >:I

      Usuń

Fajnie że komentujesz, pamiętaj - śmiało możesz pisac co chcesz, co myślisz i co czujesz!