poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Undertale! #30

No i heya!
Tak jak obiecałam, pościk z fanartów Undertale!
Tylko 2 rysunki, ale pomysłów na rysunki z tej gry mi nie brakuje, więc spokojnie. 
Oczywiście zachęcam do ogarnięcia strony gry: Undertale
(uważajcie, nawet ta strona jest bardzo przewrotna, trzeba patrzeć gdzie się klika!
Oczywiście podstrona Info jak najbardziej jest bezpieczna, aż  d o  s a m e go  k o ń c a )

No i oto leci ta Chara:
Takie proporcje bardzo złe, takie ręce złe, no ale ostatnio dostałam amnezji jak chodzi o te wszystkie proporcje, so sorry.

No i oto leci ten Sanes!


Achhh ten skaner. Ja go nie potrafię zrozumieć.
Podobno Sans jest niski i gruby a ja zrobiłam go wysokiego i chudego. PONIEWAŻ WALIĆ REGUŁY!

Muzyczka na czasie, która nawet obrazuje, jak się czuję, a radości mej dopełnia fakt, że jest autorstwa Dave'a który przez rok nic nie wrzucał D:



No i tego, do następnego!
Niebawem niespodzianka, pojawi się jeszcze dzisiaj, więc, tego.
Nara!



2 komentarze:

Fajnie że komentujesz, pamiętaj - śmiało możesz pisac co chcesz, co myślisz i co czujesz!