środa, 10 sierpnia 2016

#LBA

Heya!
Jestem prawie pewna że w końcu zjecie mnie żywcem!
Ten  post miał być o Undertale, ale moje życie jest zbyt skomplikowane aby aktualnie dodawać ten post, a jako że zostałam nominowana do #LBA (nawet nie wiem co to jest!) postanowiłam odpowiedzieć na pytania mi zadane!

Nominację otrzymałam od Girl from Stars!

1. Moja ulubiona pora na czytanie:
Nie lubię czytać rano. Lubię czytać wieczorem, ale zazwyczaj wychodzi na to że czytam w nocy. Bum, i tak oto jak się dostało wadę wzroku -4 decydebili.

2. 3 ulubione pozycje jakie zdarzyło mi się przeczytać:
Te 3 pozycje idealnie wpasują się w Trylogię Czarnego Maga. Trudi Canavan ewidentnie na zawsze podbiła moje serce, a ostatnią częścią trylogii zmiażdżyła je i roztarła na proch. Coś cudownego! <3

3. Ulubiony aktor.
OHOHOHOHOOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHOHO
Gdybyś się zapytała o to jakieś pół roku wcześniej, pradopodobnie mruczałabym, że Johny Depp, że Ben Cucumberbacz, 
Ale nagle zaczęłam oglądać Doctora Who.
I, dobry Boże, gdybym teraz nie napisała że David Tennant jest moim crushem, spłonęłabym w piekle za kłamstwo.

No jest najlepszy. Jego wargi powinny zostać zapisane jako osobni aktorzy, tak świetnie nimi wywija robiąc te wszystkie miny XD
A tak serio, zamierzam go narysować. I nie śmiejcie się, zrobię to! XD

4. Moja ulubiona adaptacja filmowa książki:
Hm. Myślę, że jedną z lepszych były "Igrzyska Śmierci". Naprawdę, zawarli dużo z tego, co było w książce, a bohaterowi byli tacy, jakimi sobie ich wyobrażałam.

5. Najbardziej irytujący i wkurzający bohater książkowy:
*siada i myśli*
Głównie, to bohaterki mnie denerwują. I prawdopodobnie zostanę za to zjedzona, ale to Clary z Darów Anioła (zwłaszcza w późniejszych tomach) zaczęła mnie irytować... Mocno irytować.

6. Od kiedy istnieje ten blog?
Hahahaha
Żebym ja to wiedziała
Sprawdzę to, chwila

maj 2010.
Serio.

Good God, miałam chyba kilka 12 lat jak go założyłam.
Boże.

7. Skąd pomysł na założenie bloga?
Jak to skąd, to wtedy było modne.

8. Piosenka która zagnieździłą się ostatnio w moim umyśle:


9. Moje motto życiowe.
Onie.
Nigdy nie znalazłam motta życiowego pasującego do mnie, do mojego życia, do moich inspiracji.
Nie wiem.

10. Na jakim filmie ostatnio byłam:
Iluzja 2. Widziałam pierwszą część, była super, widziałam druga częśc, była super, czekam na trzecią część.
I miałam iść na Suicide Squad, ale polski dubbing Harley Queen mnie odstrasza. Przykro mi, gdyby się nie śmiała jak astmatyczka na tym trailerze, może bym poszła.

11. Otwórz najbliższa książkę na 76 stronie i przeczytaj drugie zdanie.
"Nie chciałem sugerować, że Drem jest niezdarny. To niezwykle kompetentny służący" Trudi Canavan, Złodziejska Magia.
<3

Oprócz tego na tym blogu możecie znaleźć kolejny rysunek do książki, oraz więcej kontentu, a ja mam nadzieję, że do zobaczenia w kolejnym poście, tym razem o UNDERTALE! 
Na razie!

2 komentarze:

  1. Założyć bloga 6 lat temu i dodać w sumie 34 posty XDD Jesteś mistrzem XDD
    Muszę wrócić do trylogii Canavan. To wstyd że przeczytałam tylko "Uczennicę Maga" :/ Czas to zmienić! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, tak to tylko ja mogę :'v
      Koniecznie! Świetna seria! <3

      Usuń

Fajnie że komentujesz, pamiętaj - śmiało możesz pisac co chcesz, co myślisz i co czujesz!